Au pair in England - Reisverslagen van Annelieke van Overmeeren - WaarBenJij.nu Au pair in England - Reisverslagen van Annelieke van Overmeeren - WaarBenJij.nu

Au pair in England

Ik vertrek deze vakantie voor 10 weken naar Engeland. Dit in verband met mijn studie. Ik doe de opleiding Docent Engels. En daarvoor moet ik mij onderdompelen in de Engelse cultuur, vandaar Engeland.

Ik verblijf 10 weken bij een familie in Leeming Bar. Daar zal ik als Au Pair aan het werk zijn, en daarnaast heb ik ook nog genoeg vrije tijd om de wonderschone omgeving van Yorkshire te ontdekken.

Recente Reisverslagen:

13 September 2014

Time to go home!

03 September 2014

Rust is wedergekeerd

27 Augustus 2014

hoe was jouw weekend?

22 Augustus 2014

This is the moment!

17 Augustus 2014

Are you kidding me!?!
Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5267

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: