Even iets anders - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Even iets anders - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Even iets anders

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

27 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Zoals jullie wel gemerkt hebben zijn al mijn blogposts in het Nederlands. Wat natuurlijk wel raar lijkt aangezien ik Engels studeer en ik in Engeland zit. Nu vragen jullie je natuurlijk af, waarom doet ze dat. Heeft ze ergens anders nog een Engels blog? Het antwoord op deze vraag is simpel. Ik ben gestopt met de studie. Ik heb het afgelopen 2 jaar ontzettend moeilijk gehad. Erachter komen dat ik de ziekte van Crohn heb heeft daar niet bij geholpen. Na twee jaar ben ik erachter gekomen dat dit niet het moment voor mij is om te gaan studeren. Klinkt natuurlijk een beetje raar dat ik daar 2 jaar voor nodig heb om daar achter te komen. Maar stiekem denk ik dat ik het allang wist. De reden waarom ik toch naar Engeland ben gegaan. Buiten dat de familie hier op mij rekende. Is het voor mij ook goed om even weg te zijn van Nederland. Even iets anders aan mijn hoofd te hebben. Of juist alles in mijn hoofd op een rijtje krijgen. Iets wat ik al een tijdje niet heb kunnen doen. Buiten het feit dat ik hier ben als au pair, ben ik hier vooral voor mezelf.

De reden dat ik het nu en op deze manier vertel is omdat ik geen zin heb om mezelf keer op keer uit te leggen. Wat ik ook niet zou hoeven doen aangezien het mijn beslissing is. En mensen mogen denken wat ze willen denken als ze mij daarbij maar in mijn waarde laten.

Wat ik ga doen als ik terug ben? Ik heb geen idee. Normale dingen gaan gewoon door. Werk en waterpolo gaan gewoon verder. Uitzoeken wat de volgende stap is, is iets voor als ik terug ben.

  • 27 Juli 2014 - 17:33

    Eric:

    Knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 5268

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: