Goed nieuws! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

31 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Jaaaa, Mathijs (mijn lieve vriend) komt mij opzoeken hier in Leeming Bar. Vrijdag 22 augustus staat hij, als het goed is, om 22.00 op Newcastle Airport. En hij blijft tot maandag 25 augustus. Ik ben zooooo blij. En Caron en Paul vonden het geen probleem dat hij hierheen komt. Dus ja ik ben super blij!

Afgelopen zaterdag was Evie's verjaardagsfeest, beeld je eens in: een tuin van ongeveer 20 tot 25 vierkante meter gevuld met 18 schreeuwende kinderen van niet ouder dan 7 jaar en een paar stille ouders. En Caron en ik die ervoor zorgden dat iedereen van drinken voorzien werd. Ontzettend druk voor 2 mensen. Gelukkig waren er wel wat mensen die bij wilden biijspringen. Om half 4 kwamen de mensen van Aquatic fanatic met allerlei beesten. Slangen, kakkerlakken, konijnen, cavia's, schildpadden en nog veel meer. Ontzettend leuk voor de kinderen, die het allemaal fantastisch vonden. Dit werd gevolgd door een maaltijd en om af te sluiten muziekspelletjes. De kinderen hebben een ontzetten leuke dag gehad. En ik moet zeggen, ik heb mij ook prima vermaakt.

Nadat alle kinderen naar huis waren, begon het "grote mensen" feest. Een bbq voor een paar van Paul en Caron's goede vrienden en buren. Ontzettend leuke mensen ontmoet en een vermakelijke avond gehad. Met als resultaat een gebroken teen. Ja ik had een beetje wijn gedronken maar daar lag het niet aan. We waren een spelletje aan het doen, guess that tune! Basically wat je moet doen is, je bent opgedeeld in 2 teams. In het midden staat een stoel, muziek wordt gespeeld en je moet raden welk liedje het is en door wie het gezongen wordt. Alleen ik stond achter een tafel. Ik wist het liedje, dus ik rennen om de tafel heen. Helaas had ik de plek waar de tafelpoot stond verkeerd ingeschat en knalde ik keihard tegen de tafelpoot aan. Toch maar even langs iets wat leek op een huisartsen post. Foto gemaakt en ja hoor gebroken teen. Niks aan te doen. Zitten een paar pleisters omheen om ervoor te zorgen dat ik het niet te veel kan bewegen. That's it, en vandaag had ik er eigenlijk geen last meer van totdat ik mijn teen stootte. Dus nu is die weer blauw en begint alles weer van voor af aan.

Maandag en dinsdag was ik alleen thuis. Caron en Paul en the kids waren naar the common wealth games. Dus ik had even vrij. Maandag ben ik naar Northallerton geweest. Kleine stad met 1 winkelstraat, leuke boekwinkel though. Heb weer een paar titels aan mijn bibliotheek kunnen toevoegen (in het engels). En ik heb een winkel ontdekt waar ze de lekkerste gemberkoeken verkopen (speciaal voor papa) Ik denk dat ik nog een keer langs moet, want ze zijn al op. En papa vindt ze denk ik heel erg lekker. En dinsdag was een chilldag. Hele dag films gekeken. Ik weet het, dat klinkt nogal slecht. Maar ik vond het heerlijk.

Vandaag en morgen ben ik de hele dag alleen met de kinderen. Caron en Paul zijn in London voor de begrafenis van Caron's oma. Nogal vermoeiend, maar ik kan het aan. Morgen ga ik met Evie naar Big sheep, little cow. Een soort van speel boederij met een rondleiding over de boerderij als ik het goed heb. Ik zie het morgen wel.

Ook vandaag kreeg ik post uit Nederland, twee prachtige stempel tekeningen van mijn twee lieve oppaskindjes :).

Nu lekker Keizer Cuzco kijken.

tot de volgende blog!

PS: Had ik al verteld dat Mathijs hierheen komt! hihi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 5279

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: