Mooh! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Mooh! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Mooh!

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

06 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Dus in het laatste bericht vertelde ik dat we naar Big Sheep Little Cow zouden gaan. En we zijn er geweest, ook al regende het de hele ochtend. De middag was het droog, gelukkig. Want ik had geen zin om daar rond te lopen in de regen. En Evie ook niet. Maar het geluk was aan onze kant. En wij konden zorgeloos rondlopen over de overdekte boerderij. Op de varkens en de geiten na was alles binnen. Ach ja, Evie heeft het enorm naar haar zin gehad. En ook de speeltuin was prima. Evie spelen en ik met mijn boek in het "ouders" gedeelte. Want ik was te oud, hoewel er mensen waren die zeker ouder waren dan ik ben. Was ik volgens Evie een van de oudste daar. Ja ze heeft een grote fantasie. Maar het was een geslaagde middag.

Zaterdag hebben we eigenlijk niet zoveel gedaan. Vooral een dag om bij te komen, in bed te liggen tot 1 uur. En eigenlijk niet zoveel doen, of eigenlijk zo min mogelijk doen. Zondag Daarentegen was een drukke dag. Wel lekker uitgeslapen maar om 2 uur naar de White Rose gegaan voor een echte Sunday Lunch. Ja geen brunch maar lunch. Kies een soort vlees en voeg een yorkshire pudding aan toe, wat groente, roasted potato, aardappelpuree, en jawel een heleboel jus. (voor mij niet) want ik houd er niet zo van als alles in jus drijft. Dat is niet iets wat ik meeneem uit Engeland. Na deze maagvullende, of beter gezegd maag vergrotende maaltijd zijn we naar Brymore icecream gegaan. Waar ze als ik het moet geloven het beste ijs van de hele wereld verkopen. Ik kan je zeggen het is ontzettend lekker ijs is, en mocht je ooit in deze streek vakantie gaan vieren. Dan is dit zeker een bezoekje waard. Of het ook daadwerkelijk het beste ijs in de wereld is weet ik niet. En waarschijnlijk kom ik dat ook niet te weten, want ik heb niet genoeg geld om alle ijswinkels van de wereld te gaan bezoeken, en ik gok ook niet genoeg tijd. Maar lekker was het zeker. Daarna een stukje gereden en uitgekomen bij Jervaulx Abbey. Een vervallen klooster maar ontzettend mooi door de "wildgroei"(het wordt wel bijgehouden door mensen, maar het zijn wel wilde bloemen) en gelukkig was de zon er ook bij, wat mooie taferelen oplevert. Maandag en dinsdag even helemaal niks gedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik ook de puf niet had. Ben al een paar dagen niet fit, dus doe het liefst zo min mogelijk. Mijn activiteiten bestaat dan ook vooral uit monopoly spelen, skylander of de wii en lunch maken. Dan probeer ik even een uurtje voor mezelf te hebben door op te ruimen in huis en tegen de tijd dat de kinderen honger beginnen te krijgen is Caron thuis en staat het eten binnen no time op tafel. Met haar en mijn eten niet lang daarna. Kan nog steeds niet begrijpen dat het hier niet eten wat de pot schaft is. Iedereen zijn eigen eten. Ach ja ik kan echt uitkijken naar mijn wit kapje met pindakaas (hint hint hint ;) )

Vandaag met Evie en Sydney (Evie's best friend for life) naar het zwembad geweest. Kinderen lekker zwemmen, en ik jawel met mijn boek aan de zijkant. Een oogje in het zeil houden. Ik denk dat we dit zeker nog een keer gaan doen. Heb mij prima vermaakt deze middag, niet te veel energie verspild. En nu maar hopen dat de hoofdpijn morgen weg is. Want morgen staat Thorp perrow op het programma (voor degene die willen weten wat het is http://www.thorpperrow.com/ , let wel pagina is in het Engels) Lekker een dag in de buitenlucht. En aan het einde van de dag natuurlijk nog Evie's zwemles.

En ook het weekend staat alweer volgepland. Ik heb er zin in. Kan mij trouwens niet voor stellen dat hier alweer een maand ben. Voor mijn gevoel ben ik hier net 2 weken. 4 weken voorbij nog 5 en een half te gaan.

Voor nu zeg ik welterusten als je daar aan toe bent.
En tot mijn volgende blog
Lots of Kisses
Annelieke

PS: I love apple crumble and custard!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 5264

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: