SHOPPING!! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu SHOPPING!! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

SHOPPING!!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

11 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Thorp Perrow, een heel heel heel groot bos waar je makkelijk in kan verdwalen. Onder andere met een speeltuin genoeg grasveldje en een roofvogel en uilen "park" waar vliegdemonstraties gegeven worden. Helaas hebben we die niet gezien want Evie wilde dat niet. Bang dat de vogels haar zouden aanvallen. Al ga ik er vanuit dat deze dieren goed getraind zijn. Kan ik mij voorstellen dat ze dat dacht. Dus vooral rondgelopen in het prachtige bos en Evie laten spelen in de speeltuin terwijl ik genoot van de zon. Ja ik denk dat dit de enige zonnige dag was deze week, denk ik. Na ongeveer 5 uur te hebben rondgelopen. Geloof me dat is lang genoeg, werden we weer opgehaald. Ik was echt helemaal kapot en Evie ook. Dus het was een rustige avond. En zelfs vrijdag hebben we het rustig aangedaan. Gelukkig want het weekend zou ook druk worden.

Zaterdag zijn we naar de Metro Centre geweest. Een mega gigantisch overdekt winkelcentrum. Waar we ongeveer 10 uur hebben doorgebracht en ik heb nog steeds niet alles gezien. Reden genoeg om nog een keer terug te gaan. Naast dat er een primark zit en het geheel overdekt is. En ook vind ik de stijl van de meeste Engelsen van mijn leeftijd echt supergaaf, het staat mij totaal niet. Ik denk dat mijn heupen te wijd zijn want elke jurk die ik geprobeerd paste niet over mijn heupen. Maar echt waar mocht je ooit besluiten om een keer naar Newcastle te gaan. The Metro Centre is zeker de moeite waard, Het is groot genoeg om een weekend shoppen door te brengen.
Zondag wilden we eigenlijk naar Leyburn gaan, maar het was typisch Engels weer. De hele dag niets anders dan regen. Dus bleven we binnen en hebben we spelletjes gedaan op de Wii, Ontzettend gezellig. En ik heb mij zelf gewaagd aan de Wii fit. Nu heb ik het plan om daar elke dag zeker een half uurtje mee te gaan sporten, maar we zullen zien of ik dat ook daadwerkelijk vol kan houden.

Vandaag gaan we weer naar het zwembad, het waait ontzettend hard en het regent elk uur. Perfecte dag voor Evie en Sydney om te gaan zwemmen. En voor mij om mijn boek uit te lezen, hopenlijk.

Nog 5 weken te gaan.

Tot de volgende blog
Annelieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5275

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: