Kriebels - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Kriebels

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

27 Juni 2014 | Nederland, Zwolle

Nog anderhalve week en dan vlieg ik naar Engeland, Newcastle om precies te zijn. Daar staat mijn tijdelijke familie dan op mij te wachten om mij op te halen.

Oja voor degene die het nog niet wisten. Ik vertrek voor 10 weken naar Engeland, Leeming Bar om precies te zijn. Ik verblijf daar bij de familie Davison als hun au pair.

En nu heb ik die kriebels. Want ik ga vliegen, iets wat ik heel heel heel lang geleden heb gedaan, en ik niet eens weet hoe dat was. Want ik was namelijk anderhalf jaar oud. Dus technisch gezien ga ik voor het eerst vliegen. Spannend maar tegelijker tijd heb ik er ontzettend zin in!

De komende week staat in het teken van de laatste dingetjes, zoals kamer opruimen en schoonmaken, laatste inkopen doen en allerbelangrijkste natuurlijk tasinpakken.