Nog 1 week te gaan! KRIEBELS - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan! KRIEBELS - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan! KRIEBELS

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

02 Juli 2014 | Nederland, Zwolle

Nog 1 week te gaan en dan vertrek ik naar Engeland. Hoewel heel veel dingen al geregeld zijn, heb ik het gevoel dat ik honderd dingen aan het vergeten ben.

De kriebels beginnen toch echt extreme vormen aan te nemen tot het punt dat ik er soms misselijk van wordt. Of geen zin heb om te eten. Of heel veel zin heb om te eten. Hoe dat komt? Geen idee, 10 weken zijn zo weer voorbij toch? Het voordeel is wel dat ik al ingecheckt ben op mijn vlucht. Hoef ik daar in elk geval niet meer aan te denken. Handig van easyjet, ben benieuwd of ik dan ook via mijn telefoon kan inchecken scheelt weer papier, wat weer goed is voor het milieu;).

Ik ben een lijstjes mens. Dus ook hiervoor heb ik een lijstje gemaakt. Of eigenlijk lijstjes: lijstje voor wat ik in mijn koffer moet doen, lijstje van inkopen die ik nog moet doen en een lijstje met alles wat ik schoon moet maken hier in mijn kamer. Want ik laat mijn kamer natuurlijk niet achter als een rommeltje. Al kan ik mij voorstellen dat wanneer ik terug kom alles weer onder een laag stof zal liggen.
Dus ja lijstjes, die worden gemaakt vervolgens weggegooid worden om vervolgens weer nieuwe lijstjes te maken. Koffer inpakken heeft nu ook nog geen zin, aangezien het nog een week duurt voordat ik vertrek, en ik ook nog gewoon kleren aan moet, mijn laptop wil gebruiken en ik nog een heleboel was heb liggen wat ik nog moet doen.

Maar ik maak mij toch wel een beetje zorgen over hoeveel ik meeneem. 1 koffer van 20kg en dan nog mijn handbagage van 10kg geloof ik, zal het genoeg zijn. Aangezien ik nooit op vakantie ga zonder 10 paar schoenen mee te nemen. Misschien toch maar 5 paar?

Wat gaat er nog meer door mijn hoofd? Genoeg in elk geval. Is mijn gastgezin echt zo aardig als ik denk dat ze zijn. Zal ik het daar naar mijn zin hebben. Wat ga ik doen met mijn vrije tijd. Wat moet ik echt zien. Zal het eten lekker zijn. Kan ik daar ook waterpoloën. En ga zo maar door.

Voor degene die nog niet helemaal door hebben wat ik nou precies ga doen:

Ik vertrek 9 juli voor 10 weken naar Engeland. Ik verblijf daar bij het gezin Davison als hun au pair. Ik pas daar over dag op Evie (7 jaar) en Max (13 jaar) ik pas daar 25 uur per week op en de rest van de week heb ik de tijd om te doen wat ik wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5263

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: