hoe was jouw weekend? - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu hoe was jouw weekend? - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

hoe was jouw weekend?

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

27 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Zeg Annelieke, hoe was jouw weekend?
Mijn weekend was super! Was de gelukkigste vrouw op aarde als je het mij vraagt. Voelde als een mini vakantie samen met Mathijs. Heb ook nog nooit een weekend zo snel voorbij zien gaan.
Zaterdag lekker samen met z'n tweeen naar York geweest. En ook de treinen rijden hier niet op tijd. Omdat de bus te laat was, misten we de aansluiting met de trein. Dus moesten we ongeveer 50min wachten op de volgende trein. Veel treinen voorbij zien gaan, en geloof mij ze gaan niet langzamer als ze een station passeren.
En het was ook nog eens druk in de trein. Veel hen en stag party's en natuurlijk allemaal mensen in nette kleding voor de paardenraces. En ook op de terugweg waren ze van de partij, alleen dan met wat meer alcohol op.
Zondag lekker rustig aan gedaan, beetje gewandeld en filmpjes gekeken. Lekker lazy sunday. En maandag naar de metro centre, op weg naar het vliegveld. Het punt was alleen wel dat Caron en de kinderen een "beetje" laat terug waren bij de auto. Waardoor we ons moest haasten op het vliegveld. Dus een goed tot ziens was het niet. En Mathijs haalde zijn vliegtuig op 2 min voordat de gate sloot. Volgende keer gewoon liegen over de tijd dat de gate sluit. Hebben we wat meer tijd voor het afscheid.

Niet dat het heel erg is want over 18 dagen ben ik alweer thuis. Ik kan het niet geloven 2,5 week nog maar. Dat maakt dus dat ik hier al 7 weken ben. Echt waar de tijd vliegt wanneer je het naar je zin hebt. Het is dus niet alleen maar een gezegde. De vakantie van de kinderen is ook bijna voorbij. Over een weekje is het voor hun ook weer tijd voor school. Wat voor mij betekend dat ik nog anderhalve week "vakantie" heb. En het eerste wat ik ga doen is uitslapen. Want het dag in dag uit zorgen voor andermans kinderen, in een andere taal is behoorlijk vermoeiend. Dus ik neem mijn anderhalve week rust. Want als ik thuis kom staat er een nieuw project te wachten.

Omdat ik gestopt ben met de studie heb ik ook maar besloten om weer thuis te gaan wonen. 30 september loopt mijn contract af. Dus ik heb 2 weken om al mijn spullen te pakken en terug te verhuizen naar mijn ouders. En daar zie ik niet tegen op. Maar ik was natuurlijk liever op mezelf blijven wonen. Wie weet hoe lang ik daar woon ;)

Nou had ik een heleboel in mijn hoofd om met jullie te delen. En dit is alles wat ik onthouden hebben.

tot de volgende blog!

PS: nog steeds geen wit kapje met pindakaas gehad :(

  • 27 Augustus 2014 - 23:16

    Henriette:

    Lieve Annelieke, wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad!
    En natuurlijk ben je thuis weer van harte welkom! Is ook weer gezellig, of niet dan.
    Geniet nog volop de laatste weken en tot gauw! Xxx

  • 28 Augustus 2014 - 02:41

    Marlie:

    Nog eventjes! Dus vooral nagenieten en uitzien naar meer leuke weekenden. Tot over rem paar weken (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5276

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: