That awkward moment - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu That awkward moment - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

That awkward moment

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

11 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Eindelijk is het mij dan ook gelukt om internet te fixen :). Dus zal ik jullie maar gelijk even vertellen over mijn vliegavontuur.
Vliegen piece of cake, niks aan. Viel allemaal wel mee. Heb geen idee waar ik mijn nou zo druk om heb gemaakt. Het duurde ongeveer 20 tot 25 min voordat we bij de juiste baan waren. Ongeveer een half uur tot 40 min in de lucht gezeten en uiteindelijk 15 min te vroeg geland in Newcastle. Of ik nou een fan ben van vliegen? Nee absoluut niet, ik houd niet van dat nare gevoel dat je krijgt tijdens het landen en opstijgen. En dat irritante oren ploppen. Volgende keer ook maar even kauwgom meenemen. Maar het is niet zo dat ik het hierna nooit meer wil doen. Want wees eerlijk het is wel een makkelijke manier van reizen.

Maar goed, woensdagochtend werd ik wakker en zag ik een melding van schiphol dat mijn vlucht met 2 uur en een kwartier vertraagd was. OMG, ik snel Caron mailen dat mijn vlucht vertraagd was en dat ik dus om 21.50 zou landen ipv 19.35. En nog geen uur later kreeg ik bericht dat het vliegtuig weer op tijd zou vertrekken dus ik ook gelijk Caron maar weer emailen dat ik gewoon om 19.35 op Newcastle airport zou landen.

En ik maar bedenken hoe ik Caron, Max en Evie zou moeten begroeten als in eenmaal door die schuifdeuren gelopen was. Geef ik ze een hand, een knuffel, 3 kussen op de wang, 2 kussen op de wang. How awkward zou dat moment worden. Nou nog erger dan dat zelfs. Ze waren er niet toen ik door de deuren kwam. Maar toen ze er na 20 min nog niet waren. Toch maar even gebeld waar ze bleven. Wat was de grap. Zij dacht dat ik er om half 10 zou zijn. Geen idee waar ze dat vandaan had gehaald. Maar goed ik had gebeld en zij sprongen in de auto en nog geen uur later stonden ze dan op Newcastle airport.

Maar goed, ik heb dus anderhalf uur moeten wachten op het vliegveld. Geen probleem, gaf mij de kans om alle zenuwen van het vliegen eruit te gooien. Ook een mooi moment om wat te eten aangezien ik dat al sinds de middag niet gedaan had van de zenuwen. Kopje thee erbij en lekker mensen kijken. Echte geordies gezien (niet die van geordie shore) maar wel mensen die net zo gekleed gaan en dezelfde oranje kleur hebben. Prachtig om te horen hoe dat accent is. Bijna niet te verstaan, maarja mensen uit Limburg zijn ook bijna niet te verstaan ;). Om maar even een vergelijking te trekken.

Caron en Paul zijn alleraardigste mensen. Caron vooral is heel zorgzaam constant vragen of het wel goed met mij gaat, of ik nog iets te eten of te drinken wil. Heel lief, Max bleef vandaag thuis omdat ik de weg in het huis nog niet echt kon vinden. Het enige wat ik nog niet weet hoe het werkt is de douche, maar dat vogel ik morgen wel uit. Vandaag dan ook niet echt veel gedaan, eigenlijk helemaal niks. Beetje tv gekeken en oja ook al gekookt. Jaja ben gelijk aan het werk gezet.

Hun hond is trouwens echt geweldig. Het is een kruising tussen een jack russel en een friese stabij. Een hyperactieve stuiterbal, die het ook niet erg vindt om lekker bij je op schoot te kruipen en heerlijk te slapen. Anders dan onze hond Dusty, die wil je niet op schoot hebben en is zeker ook niet meer een hyperactieve stuiterbal. Deze hond volgt je echt overal en staat het liefst tegen je aan of zit op je voet. Ze hebben Oreo (zijn naam) gered uit Cyprus waar ze 5 jaar hebben gewoond omdat Paul bij de RAF werkt. Het is one lucky bastard op bij dit gezin terecht te zijn gekomen. Ze zijn echt dol op hem. En ik stiekem ook :).

Morgen ga ik maar eens een wandeling maken door Leeming Bar. Ben benieuwd hoe dit "gat" eruit ziet, en wat er allemaal te doen is. Fingers crossed dat ik niet verdwaal. En dit weekend waarschijnlijk naar York, jeej! Iets wat zeker op mijn to see-list staat.

Voor nu, slaap lekker allemaal.
Lots of love Anne

  • 11 Juli 2014 - 00:38

    Henriette:

    he Annelieke, blij om te lezen dat je je weg al een beetje gaat vinden. Maak er een paar leuke weken van en zorg goed voor de kindjes! Btw, vonden ze je eten lekker en wat heb je gekookt?
    Liefs, mam.

  • 11 Juli 2014 - 11:19

    Laura Van Vilsteren:

    Heel veel plezier de komende tijd. Make your own kind of adventure! ;)
    xLau

  • 11 Juli 2014 - 12:34

    Annelieke:

    Mama, we hebben paella gegeten. Ze vonen het erg lekker!

  • 11 Juli 2014 - 15:37

    Louise:

    Fijn om te horen dat je (na even wachten) goed terecht bent gekomen. Oreo ziet eruit om op te vreten ;)
    Veel plezier daar meis! Ik kijk uit naar je volgende post :) Liefs Xx

  • 11 Juli 2014 - 21:49

    Naomi:

    Wat fijn meisje dat je zo terecht bent gekomen! Heel veel succes en vooral veel plezier. Ik ben benieuwd naar je verhalen :)

    Liefs♡

  • 12 Juli 2014 - 14:33

    Jeannette :

    Hoi meissie,

    fijn dat je de vliegangst doorstaan hebt. Was een mooie korte vlucht om het eens te proberen. Wat een hectiek van tevoren!
    Je eerste indruk is dus goed. Fijn!
    We zijn benieuwd naar je verhalen en ervaringen.
    Tot lezens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 5262

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: