Are you kidding me!?! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Are you kidding me!?! - Reisverslag uit Leeming Bar, Verenigd Koninkrijk van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Are you kidding me!?!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

17 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeming Bar

Blijkbaar denk Evie dat iedereen haar voor de gek houd ofzo. Want wanneer je haar vraagt om iets te doen of er gebeurt iets onverwachts tijdens een van onze vele monopoly spelletjes. Roept ze “Are you kidding me?” meestal gevolgd door “Oh my God” waarop ik dan zeg, dat mag je niet zeggen. Het Oh my God gedeelte in elk geval. Want dat is niet iets wat kleine meisjes horen te zeggen.

Caron vroeg aan mij of ik wat cider wilde. Het probleem was dat ik boven was en zij beneden in de keuken stond. Dus ipv “Annelieke would you like some cider?” verstond ik “Annelieke there is a spider!”. En ik ben echt als de dood voor spinnen. Maar ik dacht ga toch maar naar beneden. Geen spin gelukkig wel een Cider.

Ik heb het echt getroffen met mijn gezin. Omdat Paul in het leger zit, weet Caron hoe ik mij voel als ik weer een “heimwee aanval” heb. Aangezien zij hier ook last van had toen ze net met Paul getrouwd was. Dus met haar kan ik heel goed over dit soort dingen praten. Wat heel fijn is want alles voor je houden betekend voor dat je jezelf in slaap huilt. Wat resulteert in een kloppende koppijn in de ochtend, en een semi chagrijnige Annelieke. Dus dat is ook geen optie.

Gisteren was Evie haar echte verjaardag en zijn we naar Durham geweest. Ontzettend mooie en oude stad. En weer met een heleboel heuvels. Dus weer een goede workout gehad. Heerlijk gegeten bij Pizza express. En een prachtige kerk. Helaas niet helemaal kunnen bekijken, omdat er een bruiloft gepland stond. Dus wellicht nog een keertje terug. Afgezien van de wind was het een mooie en gezellige dag. Eenmaal weer thuis gekomen net op tijd om de wedstrijd van PEC Zwolle te kunnen volgen via een livestream. Toch wel handig dat internet. En tijdens deze wedstrijd werd er monopoly empire gespeeld. Erg leuk maar helaas maar voor 4 spelers. Dus werd ik de bank. En ik was de beste bank ter wereld.
Wat toch wel een beetje ongemakkelijk is dat er wel veel "ruzie" is in dit huis. En dat gaat gepaard met toch wel wat geschreeuw. wat resulteert in toch wat ongemakkelijke situaties en ik gok dat het in ons huis ook niet anders is geweest.

Vandaag lekker een dagje "rustig aan doen" beetje opruimen en schoonmaken zodat de week weer fris kan beginnen. En over een week is Mathijs hier! En ik heb het hele weekend al volgepland.

Ondertussen heb ik mij alweer ingecheckt op mijn vlucht terug. Dat betekent dat ik over 4 weken precies weer terugvlieg naar Nederland. Ik kan niet geloven dat ik nog maar 4 weken te gaan heb hier. Of dat ik al 5.5 week hier ben. Time flies when you are having fun.

Kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 5261

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: