Heb ik alles? Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu Heb ik alles? Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annelieke Overmeeren - WaarBenJij.nu

Heb ik alles? Klaar voor vertrek

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

08 Juli 2014 | Nederland, Zwolle

De zenuwen gieren door mijn liijf. Morgen is het zover en vlieg ik naar Engeland. Zenuwen zitten er niet zo zeer voor het feit dat ik 10 weken weg ga. Maar eerder in het feit dat ik ga vliegen! Iets wat ik dus nog "nooit" bewust heb meegemaakt. Dus ja het zal wel heel simpel zijn en achteraf zal ik vast denken nou is dat alles, maar dat maakt het op dit moment niet minder spannend.

De afgelopen dagen heb ik in elk geval genoeg genoten van de tijd die ik nog had hier.
Vrijdagavond gezellig met vrienden een spelletjesavond gehad. Ontzettend naar mijn zin gehad en een goede manier om afscheid te nemen van mijn lieve vrienden

Zaterdag tot zondag lekker bij mijn "zusje". Samen met Mathijs en Sebas en Louise naar het Koloniefeest geweest. Waar op een groot scherm ook de kwartfinale van Nederland - Costa Rica te zien was. Over spanning gesproken. Wat een wedstrijd was dat! Heb Mathijs nog nooit zo zien "dansen" hij kon gewoon niet stilstaan van de spanning. Toch mooi om dan met het hele feest te vieren dat Nederland door is naar de halve finale. Mooi feestje gemaakt met de VENGABOYS! wauw wat waren die gaaf!! Nog steeds zo fout als vroeger! Mijn avond was weer helemaal geslaagd. Zondag weer moe maar voldaan naar huis.

Gisteren nog lekker een hele dag met Mathijs doorgebracht, in de Dierentuin van Emmen. Heel mooi en mazzel gehad met het weer. Daarna nog gegeten bij de Humphreys. Waarbij het voor en na gerecht ontzettend lekker was, maar het hoofdgerecht te wensen overliet.
Was wel te eten maar kan nou niet zeggen dat het ontzettend lekker was.

Maar goed om even terug te komen op mijn titel. Heb ik alles? Mijn checklist zegt ja, maar mijn gevoel zegt van niet. Toen ik vanochtend mijn tafel aan het volladen was met kleding en toiletartikelen had ik het idee dat ik alles wel had. Maar op een gegeven ogenblik raak je het overzicht kwijt en heb ik nu dus het idee dat ik de helft ga vergeten. Wat je niet zou zeggen als je ziet hoe mijn tafel erbij staat. Maar we zullen het zien als ik dan vanavond ook daadwerkelijke alles in de koffer stop. Lang leve de vacuümzakken anders past het denk ik nooit allemaal in de koffers.

Morgen ga ik dus vliegen, voor degene die het interessant vinden. vluchtnr is EZY6454 en ik vertrek vanaf 19.15 vanaf Schiphol naar Newcastle. Waar ik om 19.35 land. Nu hoor ik jullie allemaal denken, HUH maar 20 min vliegen. Maar in Engeland is het een uur vroeger dus de aankomst tijd is de Engelse tijd. De terugweg daarentegen ben ik 2 uur en 20 min aan het vliegen. Want het is hier dus een uur later dan in Engeland. Niet vergeten dus om mijn horloge goed te zetten.

Vanavond nog even lekker eten bij papa en mama, alvast gedag zeggen tegen mijn lieve broer die helaas niet meekan morgen. En dan morgenmiddag nog even bij Opa langs. En dan met papa, mama en Mathijs naar het vliegtuig of eigenlijk vliegveld want tot het vliegtuig zullen zij niet komen.

Al met al drukke dagen gehad. Maar ik ben helemaal klaar voor dit super leuke en spannende avontuur!

  • 09 Juli 2014 - 15:35

    Lizan:

    Lieve Liekje, heeeeel veel plezier in Engeland!! Drink lekker nog een wijntje als je door de douane bent ;-) dat neemt misschien wat van de spanning weg. Hele dikke knuff!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Actief sinds 28 Mei 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5259

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 14 September 2014

Au pair in England

Landen bezocht: